wtorek, 26 kwietnia 2016

Zawieszam!

Z przykrością muszę stwierdzić ,że zawieszam bloga na czas nieokreślony :(
Mam brak weny ,a na dodatek dość sporo na głowie. Zbliża się już koniec roku szkolnego, muszę popoprawiać i podnieść się w nauce ,żeby mieć jak najwyższą średnią. Do tego jeszcze zbliża mi się projekt gimnazjalny ,a do tego podchodzę bardzo poważnie. Nie znaczy to ,że już nie dokończę tej historii. To co to nie! Bardzo się do niej przywiązałam i postaram się ją dokończyć :) Kiedy wrócę? Najprawdopodobniej dopiero po wystawieniu ocen i zakończeniu roku. Czyli w czerwcu. Nie obiecuje ,że tak się stanie bo np. mogę wrócić później ,albo wcześniej. To wszystko zależy ode mnie. Mam nadzieję ,że mnie rozumiecie i mi wybaczycie to. Życzę Wam dużo zdrowia, trzymajcie się jakoś i spełniajcie marzenia! Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz